П`ятниця
03.05.2024
19:34
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя математики Баранець Людмили Петрівни
Головна Реєстрація Вхід
Паспорт здоров'я класу »
200 років
imagesап

Меню сайту

Категорії розділу
Новини сайту [3]
Новини освіти [33]

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наше опитування
Ваш улюблений предмет
Всього відповідей: 38

Каталоги
каталог сайтів Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів Освітній портал GlavBoard.ru

Кнопка сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

«Паспорт здоров’я класу»

   Однією з основних складових успіху в збереженні та зміцненні здоров’я школярів є їхній позитивний психологічний та емоційний настрій. Він залежить від самопочуття у школі, сім’ї, колі друзів. Від того, яким чином організоване педагогічне середовище, залежить психічний та духовний світ учнів, їхнє бажання самовдосконалюватися та вести здоровий спосіб життя.

   Некомфортні психологічні умови вдома і в школі можуть призвести до появи в дитини симптомів різних захворювань: органів дихання, шлунково-кишкового тракту, алергії та ін. Якщо батьки і вчителі не намагаються з’ясувати причини такого стану дитячого організму та усунути їх, стан здоров’я дитини погіршується і хвороба стає хронічною.

   Конкретні кроки щодо створення комфортного клімату в класі починаються з аналізу результатів діагностування стану здоров’я дітей. Отримані дані заносяться до «Паспорта здоров’я класу». Вони містять відомості про рівень фізичного розвитку, вроджені вади, наявність хронічних захворювань, взаємовідносини в сім’ї, рівень духовної культури, темперамент, особливості характеру, рівень адаптованості дитини до колективу, рівень розумового розвитку, рівень самоконтролю, здібності й захоплення, наявність або відсутність шкідливих звичок та ін. Крім того, обов’язково фіксується наявність в учнів відхилень у здоров’ї, слабка пам’ять, сколіоз, послаблений зір, порушення постави тощо.

   Такі паспорти допомагають учителеві спланувати виховну роботу з урахуванням рівня фізичного, психічного, духовного та соціального розвитку кожного учня, вести постійні спостереження за динамікою змін, що відбуваються у стані здоров’я школярів.

    Так, наприклад, на основі аналізу фізичного здоров’я можливо сформувати декілька груп учнів з метою диференційованого підходу до їх навчання на уроках та в позаурочний час. Ослаблені фізично діти мають отримувати менше фізичне навантаження, ніж здорові.

   За станом психічного здоров’я можна умовно виділити групи дітей із переважаючими рисами нестійкого, гіпертимного, демонстративного і збудженого характеру. Крім того, обов’язково потрібно взяти до уваги певний відсоток дітей, яким властивий підвищений рівень реактивної тривожності та труднощів у спілкуванні. Всі ці діти потребують постійної уваги педагога.

   Досконале володіння даними про стан здоров’я учнів одночасно з валеологічною освітою та організацією практичної діяльності учнів, пов’язаної з оволодінням навичками здорового способу життя, допомагає вчителеві постійно корегувати та покращувати стан здоров’я школярів.

Форма входу

Пошук

Мова сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

Годинник

Календар

Архів записів

Корисні посилання

Друзі сайту